7 Eylül 2014 Pazar

Yine başladım işte

Yine erken başladım
Oysa söz vermiştim
Özlemeyecektim, duramadım sözümde
Özüm böyle değilmiş bilemedim
Kendimce kendime söz geçiremedim
Anlatamadım kendime halimi
Yine erken başladım
Şikayet etmeye kendimden
Yapmayacaktım
İnanmıştım buna
Aslında şikayet değil de
Yaptığım
Senden yana, içinde hep sen varsın
Olan biten bu
Benimle doğrudan ilgisi olan şeyler
Yine erken başladım
Düşünmeye, kafayı sıyırmaya
Yapmayacaktım
Hangi arada söz vermişsem kendime
Öyle alışkanlık olmuş işte
Senden yana olan şeyler var
Bilirsin, en azından hatırlarsın
Sözüm kendime aslında
Senden yana da olsa kendime
Söz verip verip duruyorum
Bir değil bir çok
Olan biten bu işte
Benimle doğrudan ilgisi olan şeyler
Hikayeler işte
Bir zamanlar bizden yana olan şeyler
Öyle alışkanlık olmuş
Yine başladım işte!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder