8 Eylül 2014 Pazartesi

Her hikaye tamamlanmak zorunda değil ki!

Nedensiz ağlamaların değil de
Nedensiz gidişlerin çok zordu
Ben hep gamsız, kedersizdim
Öyleydi sanki sencileyin
Ağlayan sen
Sessizce gizlice ağlayan ben
Ama kalan hep bekleyen
Sevilenlerin esamesinin okunmadığı
Kuşların bile ziyaret etmediği
Solgun bir bahçeye çevirdin
Hikayemizi
Nedensiz öpücüklerin değil de
O içten bakışlarını unutmak çok zordu
Konuşulacak birşey kalmadı
Dediğinde
Dilimin tutulduğunu
Kulaklarımın uğuldağını
Bilmedin
Söyleyemedim ki!
Hikayemiz en heyecanlı yerindeyken
Çekip giden sen
Ama nedensiz
Bana göre tabi
Senin nedenini bilmeden öylesine
Öyle ya her hikaye tamamlanmak zorunda değil
Nokta koyulan kaç aşk var?
İşte bir hikaye daha yarım kaldı
Birgün birleştireceğim desen de
Olmuyor işte hepsi kopuk kopuk oluyor
Bizden gayrısı okuyor hikayemizi
Nedensiz bir şekilde okunan
Paramparça hikayeleri birleştirmeye
İlikleştirmeye çalışıyorlar
Nedensiz bir şekilde!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder