13 Eylül 2014 Cumartesi

Yalnızlık işe yaramıyor!

Yalnız mısın?
Duyamadım! Yalnız mısın?
Öyle söylemek kolay olmuyor değil mi?
Hele de gecenin bu saatinde!
Görmüyor musun, ne sorup diyorsun gibi bir halin var?
İtiraf edelim dostum!
Söylemek zor oluyor değil mi?
Her halimizden belli olsa da!
Yalnızım demek zor oluyor!
Git işine be kardeşim
Beni hiç yalnız gördün mü şeklinde
Söylemelerimiz de sıkça olmuyor değil
Evet sıkça görüyorum birileri var yanında
Yüzün güler gibi
Mutlu gibisin
Yalnız değilim diye gözümüze sokar gibi
Davranıyorsun
ve bunun zalimce farkında olarak
Sokaklar dop dolu insan doludur bilirsin
İstiklal, Karanfil, Kordon gibi yani
Bilirsin
Kimi gülerek kimi yere bakarak, sağa sola bakarak
Gezer durur bilirsin
İşte ben de oralardayım
Aynı anda Karanfilde, İstiklalde olabiliyorum
Ne var ki bunda
O kalabalıklar arasında yalnızsan
Yerin bir önemi var mı?
Hadi itiraf et dostum
Hergün yanında birileri güya olan dostum
Sen o sokaklarda değilsin
hani gideyim de Anadolu'da sakin bir yere yerleşeyim filan,
hayalleri var ya!
Sen oralardasın oralardayız!
Hani kalabalık az olunca
Yalnız olmayacağız, çaktırmadan
Ne bahaneler uydurdun
Hastayım dedin
İşim var dedin
Yan gelip yatmadın mı?
Dostun aradığında
Öyle olmuyor işte, kıç devirip yatmakla olmuyor be dostum
Yalnız olmak için daha çok çalışmalısın
Daha kalabalık yerlerde yalnız oturup
Kendini sinek gibi hissetmelisin
Yani diğerleri de çok farklı değil gibi düşünerekten
Öyle olmuyor işte
Yalnız olunmuyor
İşe yaramıyor
Ege'de sakin bir sahil kasabası filan
Ne kadar genç insan gördün ki orda
Zaten yalnızken daha da yalnız olmaya gidenler filan
Yalnız olunmuyor
İşe yaramıyor be dostum!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder